11/12 Söndag

Vilken helg, seg men ändå innehåll så att det räcker och blir över.
Torsdag - Fredag tillbringade jag & F.W hos Malin. Vi kom upp till henne vid 5 tiden och drog oss in till "Skön Shopping i Skövde" Kom hem igen till malin vid halv 9 tiden. Vi hällde upp varsin dö go drink Det var en nyhet på bolager som hette "Lejay" Det är en likör som är Söt, med mycket fruktig smak & med tydlig karaktär av litchi, inslag av limeskal. Vi blandade den med en enegrgi dricka för kvinnor som hette "femme natural Boost" och lite is i de. mmm Smaskens! Till mat så fick vi bacon lindad kycklig, klyft potatis och beasås. (YEY, jag slapp fläsket och löksåsen!!) Sen satt vi bara och snackade fram tills klockan var 02.00 då bestämde vi oss för att för flytta oss till sängen. Alla 4 töser i en säng. :) F.W på ytterkanten, jag i mitten och Malin på andra sidan och så hade vi vessla som studsade fram och tillbaka och visst einte riktigt var hon ville ligga. F.W slocknade nästan direkt så jag och Malin llåg och kollade lite filmer och snackade ännu mera. Det var en riktigt skoj och behövlig liten dags tripp vi gjorde.



Lördagen tillbringade jag hos min vän T.C för att se om vi kunde göra klart våra julkort. Vilket inte gick men nu är iallafall 22 utav 25 gjorda. Vi ser ett slut på de eviga pysslet :D Ne de e skoj! Men man blir lite stressad när man har några osm man måste göra och inte tror att man hinner. På tisdag så ska vi sätta oss och fixa färdigt de sista korten. Sen blir de inte så många fler måsten.

Igår kväll när M hämtade mig hos T.C så berättade han en tråkig sak. Canser som man tror försvinner kommer tillbaka och är värre. Man blir helt stumm, fins inga ord att beskriva hur chockad man bli trotts att man vet att de finnits där en gång innan?
Imorse innan han åkte till Jakten så hörde jag att han pratade med någon i telefon han lät lite förvirrad och skrämd, En stroke.... halft förlamad? var komm detta ifrån?
När  det kommer såhär in på så inser man att det verkligen kan hända vem som helst när som helst.


Meddelanden

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0