20/12 Tisdag

DET SNÖAR!
Usch, har varit dålig i en veckas tid nu. Förra tisdagen så låg jag plattfall i feber men nu e de bara lite host, nys & frys som sitter i. Det är väl typiskt nu i juletider. :)
På torsdag är den födelsedags dags och jag tror att jag vet vad jag ska få utav M meeen jag kan ju ha fel. Brukar inte ha fel men de kan ju bli ett undantag? :) Tror iallafall att det blir en Vinter jacka då jag verkligen behöver en ny. Sist jag köpte mig en ny vinter jacka var när jag gick i tvåan på Gymnasiet.

Idag ska vi åka in och fixa de sista julklapparna. Ska in och fixa något till min Lilla syster. Detta året så är hon värd något alldeles extra men vi får se vad vi hittar :) Ska även hitta något till M`s brors barn också. ´Något hittar vi alltid. Också har Vi Världs goingen Casper som också ska få sin julklapp, den är beställd men var har den tagit vägen?? i värsta fall så får han ha den efter jul.. men de hade varit kul att hinna ge den innan. Vi får helt enket hålla tummarna om att den dimpe ner i bervlådan idag.

I onsdags (14/12) Så var Ttela här och skulle fota, de skulle bli en reklam bild i tidningen ttela. de var roligt med lite sånna små "modell" uppdag så här då och då. Hoppas att det blir fler. :)
Nu var det bokat också, en SkidSemster vecka 10. UNDERBART!! :D


ne nu ska jag fixa till mig innan M kommer hem och vi ska begeoss ut i julhandlen. :)

Meddelanden

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0