29/12 Torsdag

Gud va dålig jga blivit på att skriva här..
Jul har varit och föelsedag har varit och en massa saker har hänt.

Jag har äntligen nästan blivit frisk, lit ehosta kvar men de kan jag stå ut med. Julen var kanon, llugn och harmonisk. Vi började dagen med en riktig mysmorgon med sen frukost och tv tittande.Sen begav vi oss ut på en lång prommenad den var ca 10+ grader, vind stilla och klarblå himmel (unjefär samma väder som på midsommar, fast vi byten en del tan den blåa himmlen mot regn) Vi gick för bi bervlådorna för att titta om Caspers julklapp hadde kommit men de hade den inte, sedan blev vi bjudna på kaffe hos fröken A och fröken C. Efter de gick vi bort till svärisarna och tog en lång promenad med dom. vi va borta i ca 3 timmar. Underbart, Sen gjorde vi oss i gjordning och åkt etillbaka till svärisarna vid 3 och firad jul. Julen slutade med en "eftersläcksre" Hos Alex och Felicia. Mattias och Alex satt och tjötade fram tills klocken var kvart i 5!! (jag somnade i soffan, fröken A och fröken C åkte hem vid 2 och Felicia gick och la sig)





Dagen innan fyllde jag år och då fick jag ett par nya jaktboots av Mattias. Dagen tillbringade jag med Världens Bästa Frida mys, snack och god mat! :) Kvällen tillbringade vi Hos Her Och fru C. =)

Karla på julafton

Den 25 satt vi hos Fröken A och Fröken C Och krökade till det lite. Väldans kkul och behövligt! VI har ett riktigt härligt gäng här ute alla är glada och vi har kul tsm.

Nu är det snart nyår och då beger vi oss ner till Götet till Mattias store bror med Mattias andra bror samt deras sambos/fru för lite partaj :)

Hoppas att ni har haft det kanon!


Meddelanden

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0