6/12 Tisdag "Årets första snö"

Åh!! Som jag har längtat Och nu har den äntligen kommit. SNÖN!!
Mja, vi får väl se hur länge den stannar men just nu så är det ett tunnt täcke med frasande snö på marken.
Det började snöa vid halv tio tiden i går kväll. Jag kan erkänna att jag var tvungen att gå ut och försöka fånga snöflingor på tungan. =) Jag hade gärna velat ha mer snö, men de kommer väl så smånging om hoppas jag! :) Sacko är precis lika tokig i snö som jag. Hopp, skutt och sticka ner nosen i snön för att sedan andas ut i en hast så att snön yr och sedan försöka fånga de som är i luften.  Texas där emot försökte vända i luften när han skulle ta sitt morgon skutt ut och tracka hundarna. men de gick inge vidare bra, duns ner i snön och han va lika fort inne igen.. haha undrar hur denna vintern ska bli, han som är (ska vara) en ute katt.

Nu ligger alla fyrbenta djuren framför kaminen myser och njuter utav livet. Om en litet stund så ska vi bege oss ut på en löprunda I SNÖN!. Hejj och hå!!



"Kasebacke" Såhär mycket snö vill jag ha!


Meddelanden
Skrivet av av: Milo

=) Vad roligt att du har skaffat blogg! =)

Och vad snyggt ditt diamantkort var!



Kram Milo

2011-12-08 @ 01:13:04
URL: http://milolilja.net
Skrivet av av: Liinda

Jag fick sno lit einsperation utav dig så gick de första kortet att få ihop. ;) hehe Tack så mycket.



Kram!

2011-12-08 @ 12:29:57
URL: http://liindaniilsson.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0