26/11 - Lördag

I morgon är det 1:a advent. Var har år 2011 tagit vägen? tiden har verkligen gått fort.
Den 1:a Nov va det 1 år sedan jag och min sambo Mattias flyttade till huset, vi stormtrivs verkligen här ute på landet. Och idag är det mina svärföräldrar som skall fyltta hit.
Kanske låter lite lustigt efter dessa enorma vintrar med snö upp över öronen, men jag längtar faktiskt efter snön.
Jag tycker att det är så mysigt när hela landskapet är täckt utav ett vitt duntäcke, när snön yr och allt ser ut som i en saga. Mm, Jo jag gillar vinter trotts allt :)
Tänkte skriva mer om mitt år 2011 i ett annat inlägg lite senare.

Tänkte starta denna bloggen i lite olika syften. Men allting är inte färdigt så vad mina planer är får jag vänta med att skriva ut.
Så nu får vi se. detta är 3:e gånge osm jag startar upp en blogg och jag hoppas att jag ska sköta mig bättre denna gången, jag ska verkligen försöka iallafall!

Jag tog en vän till hjälp med att fixa till bloggen Jennie heter hon, länken till henne hittar ni vidsidan till vänster.
Visst blev den fin? Jag Storm gillar min nya blogg!! Med tanke på att hon inte hade så mycket att gå på när hon byggde upp den så blev den ju SUPER! Hon fick verkligen tag på min skalle och skapade något som passade mig.
TACK JENNIE! Du är en pärla!


Meddelanden
Skrivet av av: Sofie-mamam till Casper

såja... en bra början på ditt bloggande.

2011-11-27 @ 10:10:32
URL: http://misssoofiie.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0