28/11 Måndag

Har suttit och letat lite insperation till mitt julkortsmakeri. Hittade en vikning som heter "Dimondfoldcard" ska se om jag kan fixa till något kul kort efter denna vikningen. :) Hade mina funderingar på att lägga upp lite bilder på de kort som jag gjort.... MEN då blir det ju ingen överraskning till dem som skall få dom. Hm, nje vi får se. De e ju inte riktigt så att jag skriver vem som skall få vilket kort så på så sätt gör det ju inget. Ne vi får se. Hur som hellst så kommer jag inet att göra ett inlägg med detta nu.

Förra veckan så sköt mattias en hjort när han var ute och jagade med några utav sina klasskompisar. Och idag är det stycknings dags. En utav killarna som var med under jakten kommer hit och ska hjälpa till han fyller även år idag.. 25 så tänkte överraska lite utan hans vetskap. Vi hade först tänkte bjuda både han och hans sambo på middag ikväll fick vi ändra planerna då hon skulle iväg på lite andra ävetyr. Så vi får se vad jag hittar på istället, något kommer jag att göra iallafall.

Igår skulle man ju sätta upp ljusstakar, så jag böejade med detta projekt runt 6 tiden men insåg ganska snabbt att det va lika bra att ge upp. 1 ljusstake var det som fungerade. HURRA! SÅ Utav alla mina 8 fönster är ett smyckat med en ljusstake och det är vardagsrummet. Ja vi får se vad jag ska göra åt detta. Blir väl att leta med ljus och lykta efter några om det finns några kvar vill säga. . . Så kan de gå när man är sent ute..


Nu blir det att gå en runda med hundarna så att dom får springa av sig. 



 

Meddelanden

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0