29/11 Tisdag "flachback 19/11"

Idag har det för det mesta varit julkorts skapande här hemma, TROTTS att jag behöver städa.. Men att göra kort är ju så mycket roligare än att städa?
Idag har jag suttit med mallen diamondcard.
Sno lite insperation ifrån grannen och vipps så har man ett helt unikt fngerande julkort :)




För två helger sedan var jag och Sofie "hemma" i Småland och hälsade på. Vi var bla. på vår gymnasieskola som hade öppethus. Det var SKIT kul att träffa lite utav sina gamla klasskompisar och festa loss lite.
Jag, Jana & Maria begav oss ut till Ryssbygymnasiet och snurrade runt lite efter en stund mött evi upp Lena och drog oss vidare till en liten julmarknad som hölls samtidigt i rysby.
Maria och jag tuttade hem till min mor för att äta en god kalkon middag med min släkt och senare p åkvällen körde Pappsen in oss till Jana i ljungby för lite förfest.
senare på kvällen drog vi oss ner till harrys och fortsatte kvällen. Drinkar, vänner, dans och skratt åhh jag saknar verkligen att kunna umgås med vännerna som vi gjorde under tiden som vi bodde på internatet. <3
Hur som hellst här kommer lite bilder ifrån denna galna helg. .


Jana, Liinda, Lena & Maria


Jana, Liinda, Lena & Maria


Lena


Lena & Maria


Adam


Lena & Jana


Meddelanden

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0