30/11 Onsdag

Har haft så svårt för att sova nu några nätter i rad, har haft så attans ont i ryggen. Så idag ringde Fia och sa att nu åker vi till stan om 15 m in skall du med? Japp Klart jag ska, behövde nya papper till m ina julkort och även lite käk. Vi gick in på Life och jag hittade direkt vade va jag letade efter till min rygg. En "blackberry massageroller" (jag vet det låter som en sexleksak men det är det inte) :P. Men hjälp utav denna så kommer man åt på de svåraste ställena när man sk amassera utan att behöva ta i. Man kan ha med sig den över allt, i bastun, på jobbet, i badet, isänge. Japp var hällst det passar dig. Man kan även hetta upp den med hjälp utav tempererat vatten SMIDIGT och super skön!
Det roliga var att när vi va på Oktobermarknad i slutet utav Oktober så tittade jag också på just en sån här massageroller men då fick man köpa en för 149:- och två för 200:-!! Ett helt otroligt erbjudande sa dom. Idag när jag gick in på life så betalade jag 39:- för exakt samma sak?!! Undrar vilken kanonextrafantastisktmegabra erbjudande jag måste ha fått idag då? Och tänk vad arg jag hade variit om jag hade köpt en för 149:- och hittade denna för endast 39:- nu?..



Massageroller




Idag är det näst sista avsnittet utav "Bonde Söker Fru" och vad är det man ser på reklamen? Louise får en ring??!! hmm, spännande! och alla vi som följer "Bonde Söker Fru" har väl inte missat att det går rykten om att det nalkas ett bröllop nu i venter också!?? Japp de återstår väl att se vad som händer och fötter i detta roliga pogramm? :D  Ne men detta skall vi följa som vanligt hemma hos Fia och hannes familj. De stora grabbarna spelar tv spel och töserna kollar på Bönderna med lille casper. .

Till helgen skall jag försöka mig på att baka min första cheescace. En chokladcheescace.. Vi får väl se hur detta ska gå. Har suttit och försökt göra små "snökransar" till mina kort, det är pilligt men kul när man ser att det kan gå vägen och allt jag använder är papper, snöstjärnestans lim och lite band. 
Jag ska även bort till T.C och scrappa lite. De e roligt när man kan sitta med lite vänner och skapa, byta lite tips och dricka glögg!! ååh GLÖGG de e så fantastiskt gott, jag älskar glögg! Har ni provat den nya årsglöggen? Jag tyckte att den var helt OK faktiskt, vad tyckte ni?




Meddelanden
Skrivet av av: Anonym

Hej.

Jag hat oxå sån massage grej, bet drygt 200 :( så det finns tydligen billigare hihi.

Kram Hanna

2011-11-30 @ 21:05:25
URL: http://myren.blogg.se/
Skrivet av av: Liinda

De e otroligt att de finns en sådan prisskillnad. Men skulle din gå sönder så vet du var du kan köpa sisådär 5st och ändå inte komma upp i samma summa ;)

2011-12-01 @ 11:29:15
URL: http://liindaniilsson.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0